Adaugă Răspuns 
 
Punctajul Subiectului:
  • 0 Voturi - 0 medie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
10 METODE DE A RĂMÂNE ABSTINENT
23/03/2016, 11:40 AM
Răspuns: #1
10 METODE DE A RĂMÂNE ABSTINENT
Auto-Îngrijirea este extrem de importantă, mai ales în recuperare. Iată câteva metode de a rămâne în echilibru.
Anul 2016 a avut un început bun pentru mine. A venit cu bucuria întâlnirii de la Iași, dar cum e În viață, nu este totul numai în roz. A venit o gripă urâtă care mă ține mai mult la pat. Acest lucru a dus la apariția unui sentiment morocănos la care a contribuit și situația mea financiară, așa că am devenit țâfnos cu familia și prietenii mei, privind cu teamă la ce se va întâmpla.
Din fericire, acest lucru nu este un teritoriu necunoscut pentru mine și am câteva instrumente care mă ajută să ies din această spirală a nemulțumirilor. Instrumente memorate cândva, împrumutate de la Katie MacBridie.
1. Să fi fericit pentru alții
"Am fost treaz timp de 16 ani perioadă în care am avut multe probleme pe care le-am depășit, programul AA, grupul și credința în Dumnezeu m-au ajutat. Am fost și sunt fericit, dar mai fericit sunt atunci când văd că noii veniți încep să se bucure de binefacerile programului, Chiar dacă la început este acel ”norișor roz”. Mă bucur pentru ei mai mult poate de cât o fac ei pentru ei.
2. Ieși afară și fă mișcare
Aș fi grozav dacă aș face acest lucru. În studiu, știința a dovedit efectele pozitive asupra stării de spirit. Sunt destul de sigur că este așa, indiferent de stările climatice, 30 de minute de plimbare pe zi poate transforma perspectivele cuiva asupra vieții. De exemplu:”Plimbarea,exercițiul fizic” vă oferă endorfine. Endorfina te face fericit. Oamenii fericiți nu își ucid soțiile. Compania unui animal te face și mai fericit
3.Oprește-te
Cei 12 Pași s-ar putea să nu funcționeze pentru toată lumea, dar există câteva metode care sunt eficiente, dacă sunt aplicate. Una dintre acestea este STAI!. Când te simți nasol, întreabă-te dacă ți-e foame, ești furios, singur, sau obosit. Fie că ești într-o zi proastă sau te lupți cu depresia clinică, este bine să te oprești și să faci un bilanț al situației. Este unul dintre fundamentele auto-îngrijirii. Atunci când lucrurile sunt într-adevăr dure și mă simt flămând, furios, singur și obosit, e bine să mă opresc puțin și să nu mai mă gândesc la ele. Sigur stoparea acțiunii nu va rezolva problema, dar vei face față mai bine acestora.
4. Liste.
Îmi plac listele. Listele cu lucrurile ce le pot face, liste cu lucrurile pe care nu le pot face, și liste cu lucrurile ce pot fi acceptate așa cum sunt. Sunt un credincios ferm - în scris, pentru a-mi ameliora anxietatea, dar poate fi, de asemenea, un mod direct de a aborda problemele. Acest lucru va fi familiar celor care au trecut prin cei 12 Pași, dar poate fi practicat într-un mod clar și de cei care nu au făcut cei 12 pași. Metoda de a scrie și de a examina stările emoționale dau rezultate foarte bune pentru starea de bine necesară.
5. Lasă unele sarcini pe mai târziu
De multe ori, atunci când simt că nu pot păstra totul, este pentru că eu încerc să fac prea multe, prea repede, prea des. Chiar dacă ceea ce am încercat să fac este mai productiv decât era înainte pentru că am ajuns să fiu treaz , este încă o luptă pentru a realiza că eu sunt, din păcate om. Auto-indulgența este ceva mai mult decât STAI, ea asigură o bază pentru satisfacerea nevoilor, lăsând sarcinile și oferiți-vă permisiunea de a opri încercarea de a gestiona toate diferitele aspecte ale vieții, și doar ... bucurați-vă, de amintirile unei plimbări prin parcuri, sau citește o carte, sau fă altceva. Suntem în mod constant înconjurați de un milion de forme diferite de divertisment, dar pare a fi destul de greu de a încetini suficient de mult realizarea sarcinilor pentru a ne bucura de fapt, de oricare din ele. O seară de televiziune, de nevinovată plăcere, sau un roman misterios nu va arunca viața în afara echilibrului. De fapt, acestea pot fi doar lucrurile de care trebuie să se agațe cântarele emoționale pentru a ne echilibra sufletește.
6. Ieși afară și ajută-i și pe alții
În cadrul întâlnirilor de 12 pași, atunci când oamenii vorbesc despre "ai ajuta pe alții", ei se referă, de obicei, la a ajuta alți alcoolici, care se luptă pentru a obține abstinența. În același timp este incredibil de valoroase și plină de satisfacții serviciile în cadrul grupului, dar nu sunt singurele modalități. Sună un prieten care trece printr-o perioadă dificilă, sau dacă ești ca mine o ființă umană Incomodă, încercați voluntariatul la un adăpost pentru animale. Nu există nimic în lume, care aduce bucurie în cea mai tristă inimă, ca fiind o parte a recuperării unui animal de la traumatism la sănătate. Știu că e greu de imaginat ca să ai timp pentru ceva sau altcineva, atunci când simți că poți abia păstra propria ta viață, dar poate fi exact ceea ce ai nevoie pentru a obține o perspectivă asupra propriilor necazuri.
7. Amintiți-vă cât de multe ați realizat
Gândește-te la ceea ce a fost înainte de a începe recuperarea. Poate că băutul a două sticle de vodcă până a doua zi aproape că te-au ucis. Poate că te-ai trezit în locuri ciudate, cu oameni ciudați și nici o amintire despre modul în care ai părăsit casa ta. Orice ar fi fost la partea de jos a dependenței, fiind în recuperare - chiar și atunci când e de rahat - este mult mai bine. Da, ai probleme, de muncă, probleme de relaționare, probleme de viață - pentru că ești în viață din nou și trăiești în lume. Dar, toate aceste probleme sunt nimic în comparație cu pilotul automat ”zombi” din dependența activă. Acesta poate acționa chiar acum, dar ar putea fi mult mai rău. Iar atunci când va fi mai bine, în recuperare, poți continua pentru a construi lumea ta, liberă de constrângerile dependenței active. Nu lovi cu piciorul tot turnul Lego tocmai pentru că îți lipsește o singură piesă.
8. Dă telefon unui prieten
Pot argumenta că cea mai importantă componentă în recuperarea mea sunt prieteniile ce mi le-am făcut, și care sunt, de asemenea, alcoolici abstinenți. Din fericire, acești prieteni sunt la fel ca mine, și îmi aduc aminte că eu nu sunt singur.
9. O mică meditație
Stau prost la meditație. Ceea ce este de spus, eu nu o fac. La fel ca exercițiu, este ceva ce știu că ar fi bine pentru mine să practic, dar - mai ales când sunt deja singur - noțiunea de a sta cu propriile mele gânduri este neatrăgătoare în cel mai bun caz, și terifiantă în cel mai rău caz. O parte a problemei este termenul în sine: meditație. Mă face să mă simt ca și cum eu ar trebui să fiu mai mult ”zen” decât eu, sau, probabil, voi fi vreodată. Așa că am ceva practic și eu o numesc "liniște". Deoarece se pare că neliniștile mele sunt predate, este mai accesibil pentru mine. Timp de câteva minute în fiecare dimineață, privesc pe geam la lumea înconjurătoare și opresc creierul de a se ocupa cu alte probleme, imaginându-mi și observând câteva minute, cât de frumoasă este viața reală, astfel mă simt mult mai bine, în pace cu mine și cu ceilalți.
10. Du-te la un terapeut
Uneori, avem nevoie de un profesionist pentru a ne ajuta să înțelegem cum să ne ocupăm de prostiile noastre. Este una dintre capcanele ființei umane și nu e ceva de care trebuie să-ți fie rușine. Chiar dacă ar fi, recuperare este mai importantă decât mândria. Nu e nimic în actele normative al umanității care spune că trebuie să luăm totul pe cont propriu. În experiența mea, încercând să iau totul pe cont propriu, m-a condus la consecințe ,oarecum, dezastruoase. Știu că terapia este costisitoare, și o asigurare de sănătate nu o acoperă, dar există opțiuni disponibile pentru pacienții cu venituri mai mici și multi terapeuți vor lucra cu tine. Gândește-te cât de mult ai cheltuit pe băutură, oare nu merită un mic sacrificiu financiar ca să rămâi treaz?
Constantin - Suceava
Găsește toate mesajele acestui utilizator
Citează acest mesaj într-un răspuns
Adaugă Răspuns 


Mergi la:


Utilizatori care citesc acest subiect: 1 Vizitator(i)